tirsdag den 24. november 2009

Destilleret Summer

>> Jeg vil ikke sige for meget, fordi jeg tror der er nogle deets her, der skal undersøges i person. Det er et udstrygningspræparat af favorisering igen, da jeg endnu en gang, super psyched og super æg-dommen om at udgive en ny indsamling af min ven Anthony Vaccarello. nepotisme er kun én teensy lille medvirkende faktor selv og måske min tro er lidt blind, men jeg er virkelig i ærefrygt for hans talent og faktisk bliver hans ven kan gøre en føler lidt bitte og svag, fordi jeg ender ynkeligt at se på mine egne hænder og mock-gråd til skyerne \ "Hvorfor er jeg sådan en taber-agtigt middelmådighed?!? \"

Efter den dumme boo-hooing og mock-gråd selv, er jeg selvfølgelig umådeligt stolt af Vaccarello og hans resultater med sine tanker, sin henrettelse og selvfølgelig tøj. Fra sidste sæsons koncentration af højoktan-kjoler, som er tungt med udsmykning Han lyser op for S / S 10 indsamling, der fokuserer på hans idé om to sommeren hæfteklammer, den badedragt og oversigten jakke. Du kan søge i ordet »kramperne", men der er noget forfriskende svær om at koncentrere sig om bare en jakke og et badedragt. onde måske, men jeg tror det er bedre end at bøje til forventningerne.

Jeg har ikke været til Paris i et stykke tid, så jeg har ikke set nogen af dette i gang endnu, så jeg er virkelig virkelig psyched at se det hele i person ... deets vil blive offentliggjort umiddelbart forestående selvfølgelig ...

Dem i Paris kan også se indsamling på Joyce Galerie i Palais Royal ...


Ingen kommentarer: