fredag den 15. januar 2010

Is Good!

Enhver huske, at annoncen for Don pølse - som blot siger \ "Is Good \". Jamen jeg er ikke sikker på om forarbejdet kød er godt, medmindre det er en god Chorizo eller hjemmelavede pølser, men livet kan være så god, når simple glæder gerne spise din egen mad er en prioritet. Vi komplicerer vores liv for meget synes jeg i denne materielle verden, så det er en god påmindelse om at nyde, hvad vi vokse og være opmærksomme på og bevidste om mourishment vi får krop og sjæl, som vi spiser det. Efter en temmelig beskedne vinter, er haven nu opgive sin gavmildhed som vejret bedre og hurtige vækst, der sker. I dag vil jeg ære Moder Natur og nyde livet ånden i de fødevarer, jeg tog i dag. Morgenmad af jordbær, frokost på Kos, Buttercrunch, Tatsoi, Salat Burnett, Karse med nogle diverse krydderier og krydderurter, morgenfrue, mynte, Borage blade, Pibeløg knopper, Timian blomster, Sage blomster, Coriander. Tilføj en rig og fluffy omelet fra Spice Girls, betyder det ikke meget bedre!



Ups - burde have beskåret den midterste foto, så man kunne se resterne af min kaffe i vasken!

Ingen kommentarer: