søndag den 18. november 2007

Pole

Kender i det med at nogle lære bare ikke kan fatte at de er mærkelige?

Jeg havde en lære da jeg var ung hun kunne komme ind i en ande time og sige: "hvad laver jeg her?" eller når vi havde hinde som lære kunne hun sige at vi skulle lave noget, selvom at vi lige havde lavet det.

Hvis vi ikke havde lavet vores ting kunne vi bare sige at vi ikke havde fået det for, og så gav hun det bare til næste dag.

Så er der også de gode lærer.

Men klasselærer var en rigtig god lærer hun kunne lærer mig at stave og læse som jeg ikke kunne så godt, hun kunne sige ting så alle kunne forstå det hun var morsom havde en enorm god humor.

Min matematik lærer var jyde, så ham skulle vi lærer at tale dansk og så lærede han os matematik.

Så til alle jer unge se så at komme i skole, i for brug for det!