onsdag den 28. januar 2009

Brief Stop for Paperwork

Alle,
Jeg har v?t i San Diego for 10 timer. jeg fuldst?ig min ECRC checkout papirarbejde i 4 timer (f?IS indsats, is?at f?t l?r underskrift p?EDICAL OVERF?SEL ARK er n?n til hurtig CHECKOUT). jeg nu venter p?t fly til B & # 39; Ham til at se min familie (r?? udgiftsomr? ?. M?kke tillid til helvedes forsikring ting p?lybilletter. Jeg var n?til at k?en helt ny billet fra Delta siden xfer cost ($ 150) blev st? end den originale billet billetpris ($ 109). Den nye billet koste mig $ 370. - Jeg forst?ikke, hvordan det virker p?lle.

LCDR Jamie Gateau kone, Kim, er nu officielt en helgen for k?l min dumme ?l omkring San Diego, s?eg kunne g?e KL og drenge. Canonization h?ger vil begynde i et par uger.

Cheers!
Jody

-
"... indhyllingsafstand armene omkring din krop rustning, giver det en stor omfatte, og l? at elske SUCK!"
- Sergeant First Class Jenkins, 13 JUL 08

Ingen kommentarer: