torsdag den 15. januar 2009

A New venstresving Signal ved solnedgang og Mandeville

 I sidste uge byen tjenestemænd og medlemmer sluttet mig for en dedikation ceremoni for at fejre afslutningen af Sunset Boulevard og Mandeville Canyon Road Street Forbedring Project. De $ 2,7-million-dollar-gade Projektet omfattede nybyggede venstre-sving lommer, venstre-sving lyser og udvidelse Sunset Boulevard på Mandeville Canyon.

Disse forbedringer vil afhjælpe trafikpropper, forbedre sikkerheden for borgerne, og beautify et stort kryds på Westside. Solnedgangen og Mandeville kryds var nær toppen af min Dirty Dozen liste over problem kryds, at jeg udviklet i min kampagne, og jeg er glad for at se dette projekt igennem til afslutning så hurtigt.

En stor tak til alle de offentlige ansatte, der arbejdede på dette projekt og til de medlemmer, der har deltaget i processen, så godt.

-Bill

Update: Vi har nu en video af dedikation ceremoni. Enjoy!

Ingen kommentarer: