onsdag den 10. juni 2009

Hello, Dolly!

Regn valsevaerksprodukter i kort efter middag, skylning mine planer om at klippe og skære trim til badeværelser. I stedet har vi pakning, pitching, flytte og fjerne ting til både lette fjernelse af det gamle komfur og indlogere ny.

De er på vej nu at tage det gamle komfur væk. Spisesalen tabellen havde dens indhold ryddet, så sammen med det utal af ting under det, blev skubbet mod væggen. Det er nu fyldt med poster igen. Har jeg nævnt, at jeg hader at leve og arbejde i et hus på samme tid?

I går, Lawrence, og jeg fik æg og dart molding op i køkkenet. Og ... jeg har masser af ting at dele, herunder en ny udvikling på kabinettets front. I'm lovende billeder snart også.

Men lige nu jeg har brug for at gå undersøgelse køkkenet igen og sørg for, at der ikke er noget andet i vejen. Snart vil det gamle komfur vil blive singin ' "Hello, Dolly" og "Farvel, Køkken."

Ingen kommentarer: