lørdag den 25. juli 2009

Hair erstatning Surgery

Som jeg har diskuteret med læserne før, et stigende antal Singaporeans er begyndt at opleve tyndere hår og balding, i et stadig yngre alder, og dette fænomen rammer både mænd såvel som kvinder og trist at sige, jeg er en af de statistikker, !
Der er et væld af muligheder når det gælder om at vinde kampen mod hårtab: hårtab shampoo, hårtab sera, hårtab tonika, hårtab medikamenter, traditionel kinesisk medicin, Propecia, Minoxidil, Regaine, tweaking en kost, flere øvelser, mindre stress og der er virkelig en uendelig kontinuum af metoder!
Jeg har læst, lært af erfaringerne fra andre, og selv erfarne for mig selv mange af disse muligheder, og deres resultater. Tilstrækkeligt til at sige, at mange af disse produkter ikke virker godt på de enkelte prøver det, ellers vil vi ikke være vidne til en konstant skriger af hårtab syge. Når hårtab ofre indser, at hårtab produkt, de anvender ikke virker, skal de, ligesom jeg skifte til et andet mærke, et andet produkt og i den proces, der pådrager sig flere penge og tid til at opleve en anden bedrøvelse!
En mere effektiv måde at slå hårtab, der er reale effektive ville være en Hair Transplant. I denne Hair erstatning Surgery, de stadig bor follikler fra steder som de ikke-balding dele af hovedbunden er transplanteret til de øvrige balding dele af hovedbunden at vokse hår: gerne udplantning et nyt frø. Dette resultat værker som follicle implanteret vokser efter et par uger. For hårtab syge, der har givet afkald på andre produkter og behandlinger, et hår transplantation kan være din løsning!

Ingen kommentarer: