tirsdag den 27. juli 2010

Proev at laere om e-handel blog

Jeg er en blogger, da omkring 6 år en gå, og jeg har kendt lidt om e-handel, helt ærligt, jeg virkelig interessant om planlægning for at starte en e-handel blog, især i interiør design, vil jeg fremme denne blog til hele den verden. Og før nogen alvorlig virksomhed, der kræver min tid og kræfter, jeg altid lave en plan og min e-handel website bør ikke være anderledes.

Sandheden er, hvis jeg undlader at planlægge, jeg planlægger at mislykkes. Men hvad går i en e-handel website plan? Med en solid handlingsplan kan hjælpe mig lettere måle mine resultater, afprøve nye marketing veje og ophold i forbindelse med min målgruppe. Ved at have en e-handel plan, vil jeg kunne se, hvad der virker, snarere end at gætte og håbe på det bedste.
Der er tusinder indtil millioner af e-handel websteder over internettet, er det managemeticaly, kan du købe, tilføje produkter og checkout automaticaly. Hvem er kunstneren fra denne side? Sure, kunstneren er producent og designer af e-handel websteder. Der er mange web, der tilbyder e-handel maker service, og selvfølgelig vil det gøre os så forvirre, fordi vi ikke ved, hvordan kvaliteten af de enkelte ydelser, men alt for mange e-handel ventures sammenbrud, fordi de involverede folk ikke gider at sikre forsyning og distribution af deres produkt forud for tiden. Hvad sker der, når folk handler online får ikke den vare de havde bestilt inden for en rimelig tid eller ikke får det på alle? De vred, og chancerne er gode, uanset hvor pænt du sige undskyld til dem, vil de aldrig købe noget fra dig igen. Og de vil fortælle alle deres venner hvor ulykkelig de er med din crummy service!

Jeg vil overveje, når man tager min e handelstjenester website fra ide til skabelse. Jeg er nødt til at forske og gøre strategien (bruger denne strategi næsten en garanti, at min indsats for at fokusere på den right typer kunder er godt belønnet, sparer min tid og penge). Næste skridt er planlægning (det er tid til at spørge mig selv afgørende spørgsmål om, hvor meget (eller hvor lidt) viden nogen må have om mit produkt eller service at foretage et køb). Derefter Information Architecture (her vil jeg overveje navigation og layout af stedet samt bedste praksis for den samlede brugeroplevelse). Dernæst handler det om Design (hvis området ikke projektet en stil, der er attraktiv og tiltalende, kan kunden fejlagtigt antage, at produkter, der sælges, vil ikke leve op til deres forventninger). Byggeri er det næste skridt, fordi når vi tænker på hjemmesiden konstruktion som støtte for rammerne af et hus, vi bygger, og web design som på ydersiden af huset - det sidespor, velplejet gård og velkommen mat, der gør det føler varm og indbydende. Og sidste trin er Migration og Launch (vedrører flytter websted fra en udvikling server mod levende lanceringen).
Wow, og lige nu er jeg klar til at starte min e-handel blog.

Ingen kommentarer: