fredag den 20. august 2010

Brug kvidre og en blog til din Marketing



Hvis der er ét spørgsmål Mike får bad mest, er det denne her: \ "Har Twitter og en blog virkelig føre til øget forretning? \" Hubspot en rapport på eMarketer viser, at
Blandt business-to-forbruger (B2C) små og mellemstore virksomheder er undersøgt, mere end halvdelen af dem, der bruger Twitter genereret dobbelt medianen månedlige fører af ikke-Twitter-brugere. Dette resultat holdt hele selskabet size.For dem af jer, der ikke marketing program eller bare venter på henvisninger, ved hjælp af Twitter og danne et fællesskab af tilhængere, viste undersøgelsen, at du kan fordoble din leads.Companies med 100 til 500 tilhængere genereret 146% mere median månedlige kundeemner end dem med 21 til 100 tilhængere. Ud over de 500-follower mærke, dog var der ingen yderligere gain.Blogging også steget fører, men her indholdet og hyppigheden af udstationering var kritisk.
Virksomhederne skal producere nok indhold til deres blog til at kick off vækst i snore, der starter med omkring 24 til 51 stillinger. Blogs ikke kun fremmer engagement, men også hjælpe virksomheder øge antallet af sider de har indekseret af store søgemaskiner. HubSpot konstateret, at flere indekserede sider på Google oversætter også til flere kundeemner. Hver 50 til 100 enkeltprøver indekserede sider kan betyde tocifret bly growth.The lektion er klar. Den simpleste og billigste måde at øge fører bruger sociale medier. Det kan være meget tidskrævende, men det er det værd. Happy blogging.

Du kan også finde henvisninger til dette indlæg på Twitter, Facebook, og forbundet i.

Bev & Mike
Landfair Møbler + Design galleri
Bliv Vores Fan på Facebook

Ingen kommentarer: