søndag den 19. september 2010

Craigslist & Kaleidoscopes paa eBay

Hvis du bor kørselsafstand fra San Francisco, CA eller Grand Rapids, MI der er to Kaleidoscopes huse op på Craigslist.

San Francisco udstationering: 225 $. \ "Har været brugt, har nogle ridser og den hvide har gulnet en smule, men perfekt til den faktiske kid brug (i stedet for opkøberen). Furniture ikke inkluderet. \" Jeg ville have købt denne ene i denne tilstand, hvis jeg gjorde ikke ' t, der allerede har en. Bare en note, hvid plast gule med alderen, så hver Kalejdoskop huset vil have, at misfarvning. Giver det, at antiquey look.

Grand Rapids udstationering: $ 300. \ "Var hans datters, men hun vidste ikke lege med det meget. Fremragende stand. Har nogle møbler. \" Jeg ville hoppe på det, hvis jeg boede tæt på.

Der er én på eBay i Gillett, NJ gå for 425 + $ 199 $ shipping til det kontinentale USA alene. Men det ser godt brugt baseret på betingelse af møbler og revner i akryl. I denne tilstand og pris plus forsendelse, vil jeg viderebringe denne ene. Hvis du er lokale, kan du tilbyde mindre, hvis det ikke sælger. De små revner er i væggen struktur i huset, som ville være svære at erstatte, men de to store revner i den aftagelige gule panel kunne erstattes med et nyt stykke akryl fra en plast butik. Afhænger af, hvordan dårligt du ønsker en en K House.

(Billeder fra SF Bay Area craigslist post)

Ingen kommentarer: