torsdag den 2. september 2010

Happy 4 jul

Jeg håber, at alle i USA har en glad og sikker 4 juli ferie, for os i South Florida bliver en regnfuld weekend. Hvert år er tradition for vores familie at gå til en park i nærheden af bugten for en picnic og se fyrværkeri sat på af byen Miami. Vi håber, at dette år er ingen undtagelse

Her til morgen tog jeg til Home Depot for at købe elpærer og se, hvad jeg kom hjem med. Jeg fortalte mig selv, at jeg ikke ville købe flere planter i løbet af sommermånederne, især enårige. Dette er den perfekte årstid til at tage en pause fra haven, som arbejder uden for er besværet og plante nye planter i denne varme sommer Solen er ikke ideel.

Sidste måned har jeg tabt må for min enårige i min to-ugers ferie, og nogle af havens bede ledte lidt dårlig, så jeg gjorde, hvad alle gartnere gøre, jeg glemte alle de vanskeligheder og fik nye anlæg (mexicanske Heather, Pentas, Dahlberg Daisy og Coleuses) alle stærke sommeren enårige for min 10B zone.

Ingen kommentarer: