søndag den 26. april 2009

Hometown Artists


Emily Floyd


David Rosetzky


Matt Griffin


Louise Weaver


Ricky Swallow

Ikke følelse mode lige nu. Ønsker at gå tilbage til kunst skole og afslutte denne mode fnug. Ahhhh. Nogle af disse kunstnere var mine vejledere på kunst skole, følelse nostalgisk lige nu.

Im drejning 25 i år. De fleste mennesker i min klasse er 20 eller yngre! De har ikke hørt om Recovery, musik-tv, viser, at defineret min teenagere og sidst blev transmitteret på April 29, 2000. Det betyder, at de aldrig lusted efter Dylan Lewis, som kan være en god ting, som det ses nedenfor:


Dylan på højden af sin berømmelse


Dylan nu

Så varmt, ikke.

Når folk møder mig de altid overrasket over, at jeg er 24, de tror jeg er 19. Jeg er ikke sikker på, om det er en god ting eller en dårlig ting, men det får mig til at spekulere, jeg synes de unge, som jeg opfører unge? Eller er det bare mit udseende, især min stil, at vildleder folk? Vil jeg nogensinde kjole eller handle min alder? Hvornår vil jeg endelig være vokset op? Min mor havde mig, når hun var 24, jeg kan ikke engang holde min hund i denne alder!

UPDATE: BTW anonyme kommentarer er tilbage, beklager det tog så lang tid at løse problemet.

også ked af at være en sådan whingy jamre taske.

Ingen kommentarer: