lørdag den 22. november 2008

De to, der svarede ...

Er det mig? ; Må jeg lugte? Er min e-mail-adresse lugt? Jeg har kun prøvet at e-mail henvendelser anmodning ting ?eller to gange, men jeg har aldrig haft meget godt udbytte. Vær ikke genert mennesker, mine e-mails ikke vil bide!

alting er, jeg ved fyre gjorde fidus i den Comme des Garcons x H & M womenswear ting, og jeg ved, de forsøgte på faldet skridtet trews at jeg fik. Don ' t være flov! Selv den meget kritiske commentors om Sart blev chiming i at fyre synes at være i stand at pull af faldet skridtet Trew bedre end os gals. Jeg fik to svar og en af dem er min boyf. .. Patetisk jeg fortæller ya!

Still, to er bedre end ingen. Den første kommer fra Brandon, som jeg faktisk har mødt i det virkelige liv, som han fangede mig i en stor sko forsøger på sesh i Topshop. Dette billede kommer under formildende omstændigheder, som Brandon var 13 timer væk fra at flytte fra London til New York (han halvbroder amerikanske, halve britiske og blev også født i Hong Kong ... det bedste af mange verdener jeg føler ...). Dette udstyr er faktisk hans fly Udstyr og her er hvad han har at sige om sagen ...

"Oprindeligt havde jeg den 8. lag ikke herunder dobbelt lag bukser lol. I udgangen afhængigt af, hvor manisk det bliver med min kuffert rummet jeg kan faktisk nødt til at bære dette beløb af tøj på flyet. jeg tager alt for mange frakker og jakker og strik og ikke nok af ting, som jeg faktisk
behov .
Min udfordring den anden dag var, hvis jeg kunne bære dem til den skole, jeg brugte til at deltage så jeg kunne bære dem overalt. Selv når jeg fik sjove ansigter Jeg tænkte, 'Great jeg gjort nogen smil! "Og lader står over for det i denne aktuelle økonomiske klima folk nødt til at smile, selvom de gør det på min regning. "

Jeg deler Deres følelser Brandon og jeg kan ikke tro, du formået at dobbelt lag dem trews .. . giver mig den ide at gøre det samme.

 Brandoncdg_2

Næste vi har Kære Steve . Han gjorde 't købe trews. Han har ikke selv stå op tidligt nok til at gøre det til lanceringen med mig. stedet, han har truffet for at låne min trews trods af kalvene bliver en lille smule om den stramme side. ; Hvis henvisningen er ikke klart nok, her er hvad han siger ...

"Som du kan se jeg besluttet at stil de bukser ved at dreje mig i afkommet af en Samurai og Obi-Wan Kenobi ... Jeg ville ønske, jeg havde en lys Saber. "

ikke at være en stor Star Wars fan, jeg er ikke så begejstret ved udsigten til en lys Saber ... Jeg er dog kærlige hans Carola Euler detaljerede jersey cardigan, som han er ved at blive slidt her, da jeg købte den som en pressie for ham at give mig lejlighed til også Nick det lejlighedsvis. Wuhaha ... kloge og snedige pressie strategi, der .

Så kun to indlæg, men de begge tilfældigvis er to forskellige ekstreme tager. Det er mærkeligt, at tilsyneladende den indlysende taktik ville være at forenkle dem og spille form ned, men i virkeligheden har de bedt om yderligere ekstrem styling.

 Stevecdg

Ingen kommentarer: