torsdag den 20. november 2008

ubeboet River Road

Min forlovede havde en skole opgave at udforske ubeboede dele af River Road , Fra Baton Rouge ned til Houma House Plantation. Dette også lød som et job for venlig hilsen, så vi tog på en udflugt langs den gamle Miss. Vi blev ikke skuffede.

Vores første stop: A affældigt hytte, der langsomt regenereret af natur.

DSC03435

Men først: en ubeboet, uidentificerbare dyr hurtigere bliver renset af natur , Med sommerfugl.

DSC03429

Ligesom tableau ovenfor, hytte var et eksempel på skønhed i forfald.

DSC03440

 DSC03920

DSC03917

Lookin 'i frontlågen (og bagsiden døren væg):

 DSC03441

ser sådan ud sofa ville have været søde, hvis det var blevet reddet i tide.

DSC03447

Næste, et websted anbefales til mig ved en læser: ruinerne af Cottage Plantation.

DSC03938

Desværre, det er omgivet af et elektrisk hegn, så dette er det tætteste skød jeg kunne få. Her er en veterankøretøjer postkort der viser, hvad det bruges til at se ud.

Cottagea291

Dette billede blev leveret af Amy Shutt, som jeg kom i kontakt med efter at have læst historien om beplantning og ghost historien om beplantning på hendes blog, her . Men når jeg lagt mærke til navnet på hendes online shop, dag-lab , jeg indså hun, og jeg havde været i kontakt før, i mit tidligere liv som et magasin editor. Nu er vi planlægger at mødes op og gå på en opgivet mission.

DSC03944

Mere fra læseren, Gerry, der har kastet mig ud til dette websted: "Jeg kan ikke finde linket nu, men jeg havde fundet en historie om en" mursten
regenerering "projekt, hvor nogle mursten fra der blev brugt i
en anden bygning i BR i 1960'erne. "

jeg vædde på, at virkelig forvirret spøgelse.

Og desværre har jeg opdaget nogle forladte (tidligere) dyr.

DSC03949

Jeg siger de er opgivet, og ikke kun roadkill, fordi du kan se begge fortsat omfatte Loppe kraver (ovenfor, er det på bunden center; nedenfor, er det på nederst til højre). Nedenfor er det ligner en hund skelet med nogle mumificerede huden (nederst til venstre i posen indhold) og spredte pels, der var inde i en papirkurv taske også indeholder, hvad der ser ud som anvendes kattegrus. jeg gætte nogle Sicko havde disse dyr i en pose og/eller en æske og forsøgte at smide dem i grøften , Men de har ikke helt gøre det.

DSC03953


Efter at jeg vil spare Dem for skud i den nu-ubeboet bæltedyr slagtet vi fandt senere på vejene. Det var den første jeg har set op tæt, og jeg var ikke klar over de var så ... kdfuld.

Efter peering på dette blodbad i flere minutter, forsøger at bestemme, hvad det hele var, og hvad der var sket, jeg vendte rundt for at realisere min kammerat var forsvundet. Ingen var synlige overalt i enhver retning.

DSC03954

Intet her, men nogle summende insekter, den brutale august varme, og disse donut mærker på vej . Jeg råbte, at ingen reaktion. Viser sig, blev han i løbet af de levee, hvor jeg vidste, jeg vil finde ham.

levee leder temmelig opgivet på denne strækning, også.

 DSC03484

Blandt vores konstaterer her blev tanken på en big-screen TV, sprut flasker, brændte logfiler, og man kan af hestemakrel, tom.

Og gennem disse træer er grunden River Road eksisterer, den oprindelige steder, Mississipp .

DSC03959


Mere til at komme i del to af ubeboet River Road.

Ingen kommentarer: