fredag den 12. december 2008

farvel sjæl ...?

Jeg har været beklage i nogen tid nu død af min kreative sjæl. Jeg formodede det i nogen tid, men nu vil jeg bekræfte det.

Jeg kan bare ikke. kan ikke for livet for mig afhente en blyant, når det bruges til at komme så naturligt ... jeg ransacked mit værelse i går aftes, i søgen efter bevis for en person, der bruges til at udtrykke sig så liberalt på papir med et par streger af den blyant ... jeg har fundet min sketchbook i Seoul ... i det er skitser af den vilde skov uden for Seoul ... minderne om en dage brugt nyder den friske krydderier fyldt luft Korea ...

Sidste gang jeg skrev en kort undtagen ... det sidste spor, som efter min mening bruges til at flow med farverige billeder ... i februar 2006.

det var det år, jeg fandt ud ... bogstaveligt .. fandt ud ...

Jeg hader, hvad jeg har blive. virkelig jeg.

det ikke, at jeg er ulykkelig, men nogle gange spørger jeg mig selv, hvis jeg har lagt en del af mig til at sove, aldrig at vågne. den del af mig, at boet, at Sung, der gjorde, at fået inspiration fra farverne på livet ...

Ingen kommentarer: