torsdag den 25. december 2008

// Fuck Du Chris Crocker, Bj?og Dame FIFA //


Jeg hader dig chriscrocker




Chris Crocker er et levende eksempel på alt thats galt med den verden, han gør forsøg på at være edgey og ikke-konforme i stedet, hvad han gør, er at projektet bliver stereotypt billede af homoseksuelle mænd via YouTube. Han ser gerne en Orangutang menstruated makeup i hele hans ansigt, og har personlighed en flamingly homoseksuelle opmærksomhed-søger Dame Dag-blad. Jeg så denne video og tænkte wow denne kyllinger sjovt, dette må da være en spøg.


Så jeg fundet min måde at Chris crockers YouTube side og set nogle af hans andre 70 + videoer, thehighlight som var sandsynligvis en video kaldet "hvad der er normal", som er stort set ham at sige ingen er normale ... woah theres en tankerne blæser udsigt og et halvt, blot føre til, at det er rigtigt, doesn't betyde, at du skal køre fra normal indtil youend op som Chris, en stilling Michael Jackson Homophobeiphobe, der klart har kønsspørgsmål og synes at thnk han har en forbindelse med Britney Spears . Fem timer siden han lagt en video svar på Fox News ridiculing den måde, han kjoler i stedet for at tage fat på vigtige spørgsmål hans' punkt 'om, hvordan store britney er, hvordan kan du være opmærksom på den vigtige' besked 'på videoen med de pro - verbial 1000 mund gorilla i rummet ... DIN DRESSED gerne have et ROAD-hore I en seng ARK



figur 1. Hvorfor Cant MY fans (eller mangel der af) ser så varmt som denne ... Im temmelig sikker thats min niende klasse engelsklærer 10 år og 100 kilo siden


En anden video jeg fandt stille underholdende var en, hvor han erklærede, hvad han ville gøre, hvis han blev Miss Universe ... Er du skide grin mig. Hvis du lade mig tage det ovennævnte Orangutang at menstruates makeup og et par strømper jeg vil gøre fra, at en bedre kandidat til Miss Universe  .




�Men hey du shouldn't dommeren ham negativt han attacts en extermely 'mangfoldige' gruppe af fans (fig 1) der tilbage ham upand ville gerne lave en video forsvare ham i theyre bedsheets, ligesom alle reelle mænd gør.


Theres kun en ting mere (indtil videre) mere skruet op, så Chris, og thats Bjorks nye musik video for alle er fuld af kærlighed, lesbisk robotter mand. sin gerne, at filmen I, Robot men dyppet i en industriel størrelse karbad af feminisim. Selv om det ikke følger de samme regler som I, Robot, som f.eks mærkelige lez-bot musik video er subtil ved tryin at få sit budskab igennem. I, Robot er også subtil, når de prøver at markedet omvendte sko ... mindst Jeg tror, thats hvad theyre gør ... Jeg mad normalt samle op på stuf så subtilt som denne (Figur 2).


Fig 2. Jeg har glemt om en i skønhed



Nu nylig Ive været ser FIFA ... Dame fodbold .... skal du holde op med latter i havent kom til vittighed endnu. anyway IVE blevet ser Dame fodbold, og som De kan forestille Dem det tager en masse forpligtelse til at se kvinders faglige noget og noget IVE indset ... når spillere får minorly bumped de gør det sædvanlige fodbold bit ... bekendt ligger på jorden skriger og skriger "Jeg bumped mine sko tå på en hård klinge af græs frispark frispark" (i virkeligheden fodbold er noget mere end bare drama praksis med lidt mere sved), indtil en båre er trukket ud fra dem, men da de 'overvinde den forfærdelige smerte' og tage theyre velfortjent frispark. Nu i regelmæssig mandlige fodbold de kommentatorer latterliggørelse en faker, men i Dame de sympatiserer for dem "shes en rigtig hård afspiller dette en" og jeg begyndte at tænke "det er uretfærdigt", indtil jeg tænkte, hvorfor er de sympatiserede om og jeg udnyttet disse kvinder har opgivet alt for at få, hvor de er ... og hvor de er det højeste de kan få .. og hvor de er .. Det er ikke så godt disse kvinder har opgivet blod, sved, tårer ... theyre perioder. Så næste gang du ser en pige spiller fodbold ... bedes du for mig skrige ud''soccers for mænd �, og som din at få tævet af en gruppe af kvinder mener om diffrence din gør i verden ... og den følelse du får kun kan beskrives som �fuldstændig pudderkvast".

TAMPAD Påmindelse


taler om kvinder ... Tamponer. Kvinder er stadig bruge dem i stedet for min overlegne design af den tampad og hvad der mere theyre ved hjælp af sort og guld dem . Hvorfor ville du bruge en sort og guld mærke tampon. � Årsag theyre det samme i en anden emballage 'forkert. Nej, jeg gjorde en test i-shop. Jeg rystede en pakning med regelmæssige tamponer og polstring stoppede det fra at lyden så jeg rystede ringere sort og golds, de rattled gerne Mickey mus motor. Hvor mange af jer ønsker at gå rundt buldrer .. ikke mange. hvis nogen. Jeg håber ... ellers lad min side lige nu.

Faktisk alle ferie lige nu i cant stand til at se på dig anti-tampad feminister

leveres med duft af barnet aktør selv, så du er nødt til at lugte gerne fisk længere. ingen kan lide fisk, spiser fisk, er som at spise fast saltvand med en indbydende tekstur.
Emil.



Ingen kommentarer: