mandag den 1. december 2008

Snart To !

Grammy & Grampy (hvad Maddox nu opfordrer mine forældre) lært Maddox, at han vil blive "snart to", så da han spurgte, hvor gammel han er, at er, hvad han siger.  Er ikke han en yndig lille buksetrold. Jeg har altid minde mig selv om, hvor sød han er når han falder ned på jorden og kaster sig voldsomt i midten af Target's Kassen vognbane. ? glæderne ...

Flere projekter! Jeg lagde trædesten i vores landskabspleje i front i dag. Manden disse sten vejer meget. Jeg ville have elsket at se en video af, hvordan latterligt kiggede jeg forsøger at håndtere alle de sten selv.
 Cute, EH?
 ?, og her er stole og borde langs med firepit (jeg glemte at afsløre det for billedet). Hvem ønsker at komme over til en lejrbl?

Maddox ser Sesame Street her til morgen om i en ny bunke rene vasketøj. Han elsker den varme ud af tørretumbler.
Soveposer i bilen. Han var at spise en snack sekunder før denne og blev gnavende med hans øjne lukkede. Jeg har en sød video af det, men jeg blev optaget sidelæns. Ups.
 Dudley's Pizza! Maddox og jeg mødtes Corey & Scott man til frokost på Dudley's Pizza. De golfed om morgenen, og vi havde gymnastik. Den pizza var fantastisk!
Corey besluttet at forsøge at rense pizza sauce ud af Maddox's ansigt midten billede satsninger.
 Forsøg på min sko.

Maddox & Daddy hænge ud i aften efter svømning lektioner. De blev stoppet Sådan Eat Fried Worms. Dette er Maddox's absolutte favorit film ret now.Well, ikke for meget i gang omkring her. Vi får klar til Maddox's fødselsdag og Breast Cancer 3-dagen kommer op. Vi har været omfattet af køligere vejr hænge ud uden for med alle vores naboer. Maddox og Evan (den lille dreng lige ved siden af os - han vil være 2 i december) er blevet ret knopperne. De gav hinanden en knus og kys i går aftes inden jeg går inde i seng. Så sød! Vi nyder vores nabolag og alle de unge drenge til Maddox at spille med. Der er 5 drenge mellem 18 måneder og 3 år gammel! Jeg er sikker på, at de vil være drenge i skoven poking på døde dyr med pinde, før vi kender den.

Ingen kommentarer: