fredag den 12. december 2008

Rantings fra en næsten gale kvinde !

Jeg har været virkelig frygtelig understregede ud af sent ...

Man nætter altid er altid lykkelig, når jeg går for mit 8:50 Body Balance klasse på Orchard Gym ... en blanding af yoga, pilates og taiji altid lykkes at berolige mig ned ... få min vejrtrækning centreret ... og efter Nice afslappende ti-minutters meditation del af 1 time klasse ... Jeg føler virkelig ZEN-lignende ...

Så i går aftes ... som jeg sauntered ud af gym ... Jeg troede, at jeg selv ... lad os tage bussen hjem .. så jeg kan sætte sig ned og nyde turen i stedet for at blive smadret i MRT.

Jeg troede forkert!

Jeg fandt mig en plads, og blev lempet for ti minutter, før en packful af idiotisk teenagere kom på allerede i fuld bus (som derefter ).... og talte i toppen af deres stemmer, squealed og skreg, hver gang bussen influere, eller stoppe lidt pludseligt.

Det tog al den energi i mig til at forblive rolige og undlad at råbe på dem! Jeg virkelig troede, at jeg vil helt miste det, hvis havde brast ud

"Kan du ikke venligst regeringstid i din pre-pubscent hormoner og netop Hold kæft og holder STADIG!
Jeg kender alle du er helt begejstring ved bein ud efter 10pm på en mandag aften, fordi du er på ferie, men der er nogle af os, der har haft en lang lang dag og bare har brug for lidt fred og ro i den sidste ende! ". ..

sukke ....

jeg næsten kastede mig ud af glas panel på siden af bussen ... går helt berserk!

Jeg har brug for en ferie ... suk

Ingen kommentarer: