fredag den 12. december 2008

iftar ud

jeg havde til formål at bringe nogle besøgende, der var her i Singapore fra Indien til geylang at se Hari Raya basar. Dette var efter, at de klagede over, at de ikke havde nogen steder interessant at gå. Så jeg besluttede mig til at opgive min torsdag at bringe dem. men når jeg fortalte dem om planerne i aften, som i givet at opfylde etc, de fortalte mig, �beklager, men vi har besluttet for at gå til Sentosa stedet �.

wtf.

yeesh. ah godt, hvad de skal gøre? så i stedet for at have en hurtig iftar (brud hurtigt) med I-mand ... vi havde en lang afslappet iftar ud. da vi var i nærheden af arbejdspladsen, og var virkelig tæt på en favorit gamle tilholdssted af minen fra UNI dage, vi ledes mod vestkysten.


Åh min hvad en strøm af erindringer kom farende tilbage ... disse dage i UNI, når jeg bruger til at køre ud til dette særlige Hawker center til at købe aftensmad for alle studerer sent ... normalt med Mus hvis jeg var fra skole ... og når jeg gik med min ærer år klik. det var lang tid siden jeg havde min foretrukne sort peber kylling ris.



Jeg ved ikke, hvorfor jeg har ikke været tilbage dertil siden, cos det er virkelig propfyldt fyldt med muslimske mad boder. mig og min mand også havde nogle smør rejer (som er hans fav), som var 't halv dårligt! Jeg har også behandlet mig til en saftig kop af halia. Yum!






godt ting viste sig godt i den sidste ende. =)

Ingen kommentarer: